8/27/2013

NATURA SIBERICA - CLEANING


moc jsem se těšila až zase začnu psát recenze na kosmetiku. popisování kosmetických produktů mě baví, zvláště pokud jde o ty, které jsou mými oblíbenými a mohu je tak veřejně opěvovat a doporučovat ostatním. používání přírodní kosmetiky, ať už pečující nebo dekorativní, se u mě stává samozřejmostí. objevuju stále nové značky a výrobky a je toho tolik, co bych ráda vyzkoušela. jen bohužel nejde všechno najednou, a tak zkouším pomalu a postupně.

před několika týdny jsem biooo.cz narazila na produkty značky Natura Siberica. zaujalo mě moc zajímavé složení výrobků, hezké obaly, ale taky velmi příznivé ceny a začala jsem na googlu hledat recenze, které byly většinou dost pozitivní. značka u nás není zatím velice rozšířená ani známá, ovšem v kategorii přírodní kosmetiky si pomalu získává své místo a něco mi říká, že obliba mezi jejími uživateli poroste strmě nahoru.


jen velmi stručně o značce Natura Siberica: jak název napovídá, jde o kosmetiku vyráběnou z divoce rostoucích bylin Sibiře a Dálného Východu a kvůli tamním klimatickým podmínkám v sobě mají mnoho sil a energie, aby před nimi samy sebe uchránily. tyto jejich schopnosti jsou pak využívány ve prospěch naší krásy na základě přírodní péče a obsahují jen minimum umělých přísad. najdete zde produkty pečující o celé tělo, vlasy i pleť a sortiment je dostatečně široký na to, aby si zde každý vybral. já osobně mám chuť zkusit snad všechno, nicméně pro začátek jsem se rozhodla vyzkoušet čistící pěnovou vodu a hydratační pěnu k odličovací očí. teď už k samotným výrobkům.


ČISTÍCÍ PĚNOVÁ VODA 
(modrý obal)

já osobně jsem si k čištění a odličování pleti pěnové vody hodně oblíbila. dříve jsem zkoušela značku Sanoflore (moje recenze zde), která byla fajn, pak také Vichy, i ta byla dobrá, ale tato značka už s přírodou mnoho společného nemá a tak jsem ji používala jen ve chvílích nouze. v porovnání s těmito dvěma je Natura Siberica v podstatě podobná, oproti Sanoflore ale například aplikátor tvoří o něco hustší, moc příjemnou pěnu. plastový obal je celkem bytelný a tak je třeba ke zmáčknutí vynaložit trošku více síly, (doporučuji o něco opřít) ale to mě od jejího používání nikterak neodrazuje. čištění samotné je příjemné, pěna voní svěže citrusově a pleť zanechává čistou, rozzářenou a jemnou. jelikož jde ale o výrobek určen pro smíšenou a mastnou pleť, abyste se vyvarovali pocitu sušší nebo stáhlé pleti, doporučuji hned hydratovat krémem. pěna nijak extra určitě nevysušuje, ale na druhou stranu ani nehydratuje, od toho jsou zde jiní kosmetičtí pomocníci. nicméně i tak bych pro příště možná raději vyzkoušela čistící emulzi, která je určena pro suchou nebo citlivou pleť, byť ta moje je mastná, ale zbytečné vysušování nemá ráda.
celkově si myslím že výrobek stojí za vyzkoušení už jen díky velmi příznivé ceně, složení i příjemnému používání.

cena: 169,-
oficiální popis výrobku i složení najdete zde. určitě si přečtěte!
Jemná pěnová voda Natura Siberica na základě jerlínu japonského, heřmánku a mydlicového kořene účinně čistí a zároveň zachovává optimální úroveň vlhkosti, doplňuje živiny. Extrakt z jerlínu japonského obsahuje až 30% rutinu (vitamin P), díky čemu přispívá k posílení pokožky, urychluje regeneraci, reguluje bilance lipidů. Heřmánek zklidňuje a chrání pleť, a má antibakteriální účinky. Mydlicový kořen jemně čistí a osvěžuje. - See more at: http://www.naturasiberica.cz/product/cistici-penova-voda/#sthash.IFeW5dJS.dpuf
Jemná pěnová voda Natura Siberica na základě jerlínu japonského, heřmánku a mydlicového kořene účinně čistí a zároveň zachovává optimální úroveň vlhkosti, doplňuje živiny. Extrakt z jerlínu japonského obsahuje až 30% rutinu (vitamin P), díky čemu přispívá k posílení pokožky, urychluje regeneraci, reguluje bilance lipidů. Heřmánek zklidňuje a chrání pleť, a má antibakteriální účinky. Mydlicový kořen jemně čistí a osvěžuje. - See more at: http://www.naturasiberica.cz/product/cistici-penova-voda/#sthash.IFeW5dJS.dpuf


HYDRATAČNÍ PĚNA K ODLIČOVÁNÍ OČÍ 
(zelený obal) 

druhý výrobek jsem si oblíbila o něco více. narovinu říkám, že především kvůli jeho vůni, která je úžasná a odličování očí mě tak vážně baví. obal hlásí cosi o ocenění produktu, což je další známka toho, že stojí za to. pěna je na první pohled totožná s tou pleťovou, nicméně se liší ve svém složení, v popisu práce i v jejím výsledku. je vhodná pro citlivou pleť kolem očí. nestkáte se s žádným vysušováním ani pnutím a už vůbec s nepříjeným štípáním či podrážděním. naprosto mi vyhovuje. oči čistím tak že si je nejdříve omyju vodou a potom použiju pěnu a zase oplachuju čistou vodou. oficiání stránky radí použít vatový tampón, ale to se mi neosvědčilo a tak mnohem raději využiju stejně jako pro čištění celé tváře vlastní ruce. vatový tampon s kapkou pěny můžete použít pro dočištění očí pod spodními řasami.
určitě stojí za vyzkoušení!

cena: 169,-
oficiální popis výrobku k prostudování zde.

více informací o značce Natura Siberica a všech jejich produktech najdete na jejich webu nebo na facebooku. těmito dvěma výrobky určitě nekončím. používám momentálně také šampon a kondicionér. jejich recenzování nechci uspěchat, ale určitě se dočkáte. spadeno mám na několik dalších výrobků, takže časem toho bude snad i více. těšte se!

znáte značku Natura Siberica? máte s některými jejich produkty zkušenosti? napište mi o nich!

4 comments:

  1. o tejto znacke som este ani nepocula :)

    Inak posledne dni Weleda giveaway, nezabudni sa zapojit: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2013/08/weleda-peeling-super-giveaway.html

    ReplyDelete
  2. o té značce slyším poprvé, překvapuje mě její vážně nízká cena. :) určitě bych ji ráda zkusila, až spotřebuju svých milion lahviček od jiných výrobců. :)

    ReplyDelete
  3. Oba dva produkty vypadají moc dobře.. už vím, na co si při příštím nákupu posvítím! :) Mám smíšenou pleť a od Natura Siberica momentálně používám jejich hydratační krémy+ černé mýdlo a nemůžu si je vynachválit. Hlavně ta krásná vůně.. to se mi na nich líbí nejvíce.
    Jinak Vichy bych nevěřila vůbec, po letech jsem si ho koupila a skončila jsem na kožním s ošklivou vyrážkou..
    http://wonderfull-today.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  4. moc pěkná recenze, já sice tuto kosmetiku nepoužívám, věřím svým odzkoušeným značkám, ale kamarádky jsou z ní nadšené, tak proč nevyzkoušet...

    ReplyDelete